Need augusti pimedad õhtud - soe on ka. Hetkel märg ja õhk on üle pika aja värske. Käisin tiiru aias ja nüüd siis kirjutan. Sel korral kohe kahest raamatust korraga. Autor siiski üks. Alustan viimati loetust.

Autor: Indrek Hargla
Pealkiri: Merivälja
Ilmumisaasta: 2017
Formaat: pehmekaaneline
Lehekülgi: 560 lk
Kirjastus: Raudhammas

Olen nüüd Harglalt üht ja teist lugenud ja nimetatud raamat on neist vast kõige tuimema mulje jätnud. Kardan, et unustangi selle peagi. Hetkel veel on meeles, aga "Pan Grpowski 9 juhtumit" hakkab loetut juba hägustama. Harglalt on mul jätkuvalt lugemata Melchiori lood ja seda peamiselt just hirmus, et loen miskit "Merivälja" sarnast ja pean pettuma. Neil raamatutel on kindlasti oma lugejaskond ning kergeks ja kiireks lugemiseks sobib, aga... Sarja olen näinud, paar osa. Algus tuli tuttav ette. Õnnestunud on 1990. aastate õhustiku loomine ja raamatul on hulgaga oma momente, aga see pole päris see Hargla, mille lugemist naudin. Tegelased on minu maitse jaoks liiga karikatuursed ja lugu ei pakkunud oodatud elamust. Raamat ei olnud siiski sugugi halb ja väärib kohta suvises lugemisnimekirjas. 

Autor: Indrek Hargla
Pealkiri: Doanizarre udulaam
Ilmumisaasta: 2017
Formaat: kõvakaaneline
Lehekülgi: 160 lk
Kirjastus: Paradiis

Hoopis teist tera oli "Doanizarre udulaam". Väga meeldis! Minu jaoks kuulub raamat kindlasti Eesti ulmekirjanduse kullafondi. Esmakordselt ilmus "Doanizarre udulaam" 2009. aastal ja võitis kohe ka Eesti ulmeauhinna. Piisavas koguses ulmet, kuhjaga põnevust ja kaasahaaravat seiklust. Lühiromaanile kohaselt oli ka vorm lühike ja aitas raamatu hoogu hoida. Samas ei oleks ma sugugi pettunud, kui mu tee kunagi taas Asgeri ja Skaaria kuningriigiga ristuks. 

Nüüd kibeleb käsi täna Apollost toodud "French ja Koulu Tarbatus" järgi. Esimene osa väga meeldis. Kordusväljaanne koondab endas kolme lühiromaani ja usun/loodan, et kangelased on sama värvikad. Ootan põnevusega lugemiselamust. Loen
Pärnu
04.08.2018

Comments

Popular Posts